futás

FUTÁS

állóképesség

FUTÁS ÉS TÁPLÁLKOZÁS

Legyen az egy ultra távolság, vagy egy rövidett távú verseny, a futás fizikálisan megköveteli a jól felépített táplálkozási tervet, hogy megfelelően támogassa az optimális állóképességi szintet. A személyre szabott edzés programok és diéta mellett, a futók drasztikusan képesek növelni a teljesítményüket.

 

Táplálékkiegészítő futáshoz

A futóknak kínált termékeink tartalmazzák a széles kínálatát a szénhidrátos, fehérja és aminosav termékekenek, hogy segítsenek elkerülni az energiahiányos állapotokat és megadhassuk az izmainknak a regenerációhoz szükséges építőköveiket, a fehérjéket, aminosavakat. Több féle terméket kínálunk, melyek úgy lettek megtervezve, hogy tartalmazzák a szükséges szénhidrátokat és ásványi anyagokat, melyek megadják a testednek az energiát, amire szüksége van az akár 5 vagy 50 km-es ultra-maratoni távokon.

Ajánlott cikkeink

Mik azok az aminosavak?

Az aminosavak a fehérjék, így a vázizomzat alapvető építő kövei és további sok fontos feladatot látnak

Sportitalok használata

Sportolók körében az egyik legelterjedtebb energia pótló termékek a sportitalok. Az energiát adó szénhidrátok és az

5 tipp a téli edzéshez

A tél az az időszak, amikor a sportolók megalapozzák és felépítik a következő szezonra a formájukat.

Szénhidrátok és a tévhitek

Az állóképességi sportolók nagy hangsúlyt fektetnek az edzéseikre, a sport kiegészítőikre és napjainkban egyre többen felismerik
Top
ADD meg hová küldhetjük!
Erre az email címedre küldjük.

Kérem a tanulmányt!
Adataidat az ÁSZF-ünknek megfelelően, teljesen bizalmasan kezeljük. A tananyag letöltése, vagy a legújabb tartalmaink tájékoztatójának igénylése, a segítő szándékú hírlevelekre való feliratkozással jár, amelyekről bármikor leiratkozhatsz.